hebyryttarna

Alla inlägg den 24 juni 2011

hejsan !! glad midsommar på er alla !!! :D idag tävlade jag i skästa, skulle hoppat la msvb men blev bara la för underlaget var jätte slaskigt så han vägrade ut sig tyckte inte alls om det han svekade jätte mycket men var superfin på framhoppningen satt är nöjd ändå :) bara att ta nya tag nu då till nästa tävling !!



// Märtaaa

Hej det blir ett kort inlägg men det får gå !jag sitter i bilen med min telefon så det kanske blir någon miss !!! Men jag är på vägg till skästa med metro och på söndag åker vi till GRÖNA LUND ( nu blir det åka med twister) hihihi !! Men jag tänkte på det att jag Jennifer Pedersen och meteorit var fel fria i STRÕMSHOLM!!!! Puss & kram skumbananBy Jennifer

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi heter Märta Malm och Jennifer Pedersen

vi har b och c ponny som vi tävlar och tränar. Följ våra vägar mot toppen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards