hebyryttarna

Alla inlägg den 22 juni 2011

HEjsan

ny är våran blogg klar äntligen !!

lite fakta om mig Jennifer(Jeffe) 

jag är 12 år okej jag fyller år 19 oktober !!!jag har två hästar som heter Meteorit (Metro) som jag lånar av en helt underbar familj metro är helt underbar jag hoppade lag sm på strömsholm jag var nolla i första rundan och fyra fel i andra litte mit fel !

jag hoppar MSV:B och hoppas på sm menst vi får se !Och min andra häst okej min systers häst http://hebymupparna.blogg.se/  jasmine pedersen hembys kronos (kronos) jag har precis börjat rida så vi får se hur det går !:D nu ska jag berätta om min familj min mamma heter Elisabeth,min pappa heter Erik, min store syster heter Natasha och min tvilling jasmine


puss & kram skumbanan !

Jennifer!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi heter Märta Malm och Jennifer Pedersen

vi har b och c ponny som vi tävlar och tränar. Följ våra vägar mot toppen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards