hebyryttarna

Alla inlägg under juli 2011

Jag har bjudit på två saker på en tradera.se :) jag bjöd på en kingsland tröja i flece och ett par back on track typ paddar med karborrband så aa ni fattar nog ska lägga ut bild på sakerna :)


kinglsnad tröjan bjöd jag 400 kr för och en sån kostar typ runt 1500kr ny :O så jag har haft tur jag kan man säga, och back on tracken bjöd jag 450 för och sånna kostar typ runt 900 kr så är rätt nöjd med mina köp 


här är tröjan :)


 


och här är back on tracken :)



skriv gärna vad ni tycker om tröjan och vad ni tycker om back on track :)


// MÄRTA

Heej!! igår så sovde jag och en kompis på studsmattan och det var fan as sköönt och mysigt hade tusen täcken och kuddar :D fick bara en hel del myggbett i pannan :( dom kliar jätte super mycket -.- det var fint väder hela dagen tills typ frö en time sen då bara small det till och vräkte ner och gissa vem som var ute ochred då jo jag -.- fan vad ruttet men kraken tyckte nog det var ganska skönt eftersom det varit så varmt nu i typ en vecka ! ganska bra att det regnar ändå för det är så tort och dammigt överallt :/ BARA INTE HÄSTEN RULLAR SIG I VÄRSTA LERHÖGEN XD  haha lovar att kraken kommer göra det bara för att reta mig :(( men iaf idag när vi tog in han var han jätte sårig på halsen från att ha bråkat med petros häst smokey så vi vet inte riktigt vad vi ska ta oss till nu 3:e gången vi försöker släppa i hop dom nu ch jag vill ju inte komma varje dag till stallet och hitta nya sår på min häst liksom :(( och han hade värsta bättet vid bakbenet det var synd om krakel idag. På måndag flyttar jag hem till min syster ska bo där hela veckan för mamma och pappa är borta satt då får jag och tommy bo där hahah JAG bara längtar hur mycket som hälst tills tävling i edsbro nu asså är så himla taggad och ja ska rida det bästa jag kan ska rida för att vinna lite i la:nmne i msvb ska jag bara vara nolla så får vi se vad tiden räcker till :) han har ju tagit det lite lugnt nu här i en vecka också och det behövde han värkligen tyckte jag


// MÄRTA

aa nu är det märta som skriver :) har inte skrivit på ett bra ag har glömt bort bloggen lite typ :) men nu är jag här igen ja jag har ju sommarlov nu och det är as sköönt :D kraken har haft lite semester han också en vecka det behövde han :) men nu är vi i gång igen och ska tävla den 17 juli i edsbro :D taggad la msvb ska vi hoppa där (:



tjarrå :D // MÄRTA

hej jag hemma nu så nu ska ni få veta om min helg vi åkte i onsdags,vi var framme typ 7 kanske !!!på  torsdag hoppa l:c nolla, l:b nolla yippph första tävlingen på min Kronos toppen ,älskling jag älskar dig.på fredag l:b+5 4 fel jätte jätte  bra ,lördag l:b nolla ,jag älskar dig så mycket hembys Kronos.På lördag kom lilla plutten upp  hoppa L:A , 4 fel mitt fel men men. på söndagen så hoppa jag och min äskling MSV:B det var A1A  och var nolla i grunden och sen var det jag och sandra http://tavlingsponnyryttare.blogg.se/  på bellman  och jag fick fyra fel i omhoppning och hon va nolla men hon var 3 sek snabbare ,men nu blir det sm på hög nivå

men nu ska jag gå ut och städa sadel kamarn med mina syskorn !!!!!




puss&kram skumbanan

jennifer!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi heter Märta Malm och Jennifer Pedersen

vi har b och c ponny som vi tävlar och tränar. Följ våra vägar mot toppen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards