hebyryttarna

Alla inlägg den 29 juli 2011

Hejsan alla folk!

jag har inte bloggat på länge men nu kommer ett långt. mamma,jag,natasha och jasmine var i västerås i tisdags och först stana vi på boda i enköping, sen åkte vi till pizza hut mmmmmm.sen hööks,glad hästen i spiltan sen stan ,jag köpte tre tröjor.bilder på tröjorna kommer i morgon .i onsdags så fyllde min älskade syster år, Natasha 17 år,nästa år 18 !!!!!!!!men i dag så åkte mamma och Natasha till hammarö och om natasha på söndag kommer 1eller 2 så kommer hom till globen hihihihi. jag älskar dig natasha.ida har vart här hon kom i går  och åkte i dag !och ulvedal kom hem från ullared och dom bodde på hotell och i går så åkte dom till skara sommar land sen kom dom hem i går sent i kväll och deras mormor ska flytta till thaland så hon bor hos ulvedal några dagar !i morgon ska jag,pappa och jasmine ååka på pay and party hihihi hos karin eklund ,jag,disa och tova ska ta hand om små barn och elsa ska ta hand om baren ,hahahahahaha hur ska det gå det får vi se .i kväll har jag,pappa och jasmine vart på sg jag åt en halv kebab rulle och jasmine och pappa dela på en pizza mums! men snart är det sm i greva magen sprängas !!!!


puss&kram skumbanan

jennifer !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi heter Märta Malm och Jennifer Pedersen

vi har b och c ponny som vi tävlar och tränar. Följ våra vägar mot toppen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards