hebyryttarna

Alla inlägg den 19 juli 2011

Heej!


nu har vi kommit hem från träningen, och det gick super bra han var en helt annan häst sen förra träningen då var han hur stoppig och ville inte alls men nu var han väldigt mycket framåt och han var väl lite stöddig ibland men det är han jämt men då är det bara att daska till han hehe ;)) men jag är riktigt nöjd och idag märkte jag att han är livrädd för fjordingar XD siken tönt ponny man han då :)


// MÄRTA

Heej !! sitter här vid datan och typ vet aldirg vad jag ska ha för rubrik så svårt att komma på någon bra satt idag lyder rubriken JÄVLA RUBRIK !!


idag sov jag till 10:00 det var jävligt skönt brukar inte kunna sova så länge på morgonen men har börjat gjort det nu :) och då gick jag upp chillade lite framför datan käkade frulle och sen så fick jag uppdrag av mamma att baka kladdkaka så då gjorde jag det och den var gudomligt good :D haha skryter lite men de var nog min bästa kladdkaka någonsin ;) så då satt vi ute i trädgården och fikade lite hade lite mysigt helt enkelt :) och fick ännu ett till uppdrag av mammsen att laga mat ivkl också fast måste göra det snart för vi ska till smith i kvl och träna och måste äta innan då satt jag orakr med träningen ;) skriver väl lite mera senare om hur träningen gick och sånt


Jennifer kan inte blogga idag för hon är på landet och hade ingen data där så ni vet eller undrar varför bara jag skriver :) hehe


kanske kommer lite bilder också om matilda får till några fina kort annars lägger jag inte upp något hahah xD


men en bild på mig nu kan ni få (:


hihi


 


// märta <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi heter Märta Malm och Jennifer Pedersen

vi har b och c ponny som vi tävlar och tränar. Följ våra vägar mot toppen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards