hebyryttarna

Alla inlägg den 14 juli 2011

hejsan alla underbara bloggläsare!!

har inte bloggat på länge men den underbara märta har bloggat ganska mycket har inte haft tid fullt upp hela tidagen jag har sovit hos Tova Eklund måndag til tisdag sen träna jag på tisdag, på onsdag kom Tova hem till mig ,som åkte i dag torsdag !! i helgen ska jag tävla i Edsbro, på lördag ska jag hoppa Kronos L:B och sen om det går bra så hoppar jag L:A. Ja sen på söndag så blir det den vita flygande kosan ,skoja men min lila metro har vilat litte så han är jätte tjock !!men jag ska iallafal

hoppa MSV:B ,så vi får se hur det går men det ska bli jätte roligt .Men det är typ 35 st dagar kvar till skolan börjar ,men då blir det kunskap.Men om det inte blir bra så går jag till backa till fjärdhundra !Hur jag ska klara mig utan min klass får vi se !

hej då dags att gå !!;)



jennnifer pedersen !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi heter Märta Malm och Jennifer Pedersen

vi har b och c ponny som vi tävlar och tränar. Följ våra vägar mot toppen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards