hebyryttarna

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

23/6

hejsan !!

i går var jag i heby för att titta på ridlägret det var roligt !!men i dag ska jag upp till heby för att hoppa kronos 80,90 första gången vi får se hur det går ! i helgen ska jag tävla Metro msv på fredag och msv på lördag i skästa på söndag ska jag med hebyfolken till GRÖNA LUND !!!! Efter den här helgen ska jag till vingåker för att hoppa kronos i torsdag , fredag och lördag sen kommer Metro så jag hoppar han på söndagen vet inte än vilka klasser !!berättar det när jag vet .men sissela åker till danmark i typ en vecka och sen hem två dagar sen till falstebo i deras snygga lastbil!

min älskade lucas


puss & kram skumbanan

jennifer

 
 
Mimmiiiss

Mimmiiiss

23 juni 2011 15:42

Kika och kommentera gärna min blogg! :)

http://mimmiiiss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejsan alla folk! jag har inte bloggat på länge men nu kommer ett långt. mamma,jag,natasha och jasmine var i västerås i tisdags och först stana vi på boda i enköping, sen åkte vi till pizza hut mmmmmm.sen hööks,glad hästen i spiltan sen stan ,jag k...

Hejsan alla läsare ! Jag skriver fran mobilen för jag är på väg från landet så det kommer bli ett kort inlägg ! Men jag har haft det jätte mysigt ! Och den underbara Märta har blogga ! Det kommer ett till inlägg när idag Puss kram skumban...

Heej!   nu har vi kommit hem från träningen, och det gick super bra han var en helt annan häst sen förra träningen då var han hur stoppig och ville inte alls men nu var han väldigt mycket framåt och han var väl lite stöddig ibland men det är han ...


Heej !! sitter här vid datan och typ vet aldirg vad jag ska ha för rubrik så svårt att komma på någon bra satt idag lyder rubriken JÄVLA RUBRIK !!   idag sov jag till 10:00 det var jävligt skönt brukar inte kunna sova så länge på morgonen men har...

Heej!    nu har jag kommit hem från stallet eller jag kom hem för typ en eller två timmar sen men men, vi åkte ner till ridhuset och körde lite dressyr och sen hoppade jag ett litet kryss bara det gick kanon bra och det känns bra eftersom det är ...

Presentation

Vi heter Märta Malm och Jennifer Pedersen

vi har b och c ponny som vi tävlar och tränar. Följ våra vägar mot toppen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards